lørdag 31. mars 2012

Henna part three

I can finally show you a picture of my hennaed hair, unfortunately it's a bit windy outside today, but you get the picture. Ha ha. It's funny how the colourr in the sunlight, (picture to the left) it's usually not that red. As usual, you can click on the picture to get a larger version.

The second picture is in cloudy weather, with flash, and the third, with no flash. As you can see, the difference is remarkable between the three, and I like it!

Luckily you can't see the roots, they will need a new application soon. I'm not sure if I'll do just the roots, or all the hair, we'll see.


In the sun
Cloudy, no flash



Cloudy, with flash

3 kommentarer:

  1. Wow, for en vakker farge! Har alltid sett for meg henna farget hår som noe gulrot aktig...Men dette var skikkelig flott. Kanskje man skulle tørre å prøve noe nytt :)
    God påske!

    SvarSlett
  2. Jeg har svart i bloggen din, men svarer her også.

    Hennafarget hår kan jo bli gulrotfarget hvis håret er lyst, og man farger med kun henna. Røttene mine kan bli ganske så orange fram til de får neste lag med henna på, dvs neste gang jeg farger det. Men jo flere ganger man farger, jo "dypere" vil fargen bli. Selv foretrekker jeg å ha det litt rødbrunt, så jeg tilsetter indigo, du så kansje oppskriften min her, http://elisabethmd.blogspot.com/2012/03/henna-part-two.htm

    SvarSlett
  3. Det ble jo kjempefint!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...