tirsdag 8. november 2011

Nutrilett Hunger Control

Warning! This post will be in Norwegian only, as I will talk about a Norwegian service and a product I'm not sure excist elsewhere. I'm sorry. :(

Jeg har blitt medlem av Like'n'Share, et sted der man kan registrere seg for å teste ut produkter, og så fortelle andre hva man synes i etterkant. Mitt første testprodukt kom i dag, og var en Nutrilett Hunger Control Premium Dark Chocolate Bar. Jeg var veldig spent på denne, jeg er jo vanligvis glad i mørk sjokolade, og var passe småsulten når jeg var klar for første tugge. Kjapt oppsummert: Tre biter var nok for en stund. Smaken var ikke spesielt spennende, så etter tre biter følte jeg nærmest at den vokste i munnen, og jeg hadde egentlig fått nok.

Konklusjonen er vel egentlig at dette ikke er noe jeg kommer til å bruke penger på, men det var greit å ha prøvd den.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...