søndag 17. april 2011

Øl, noen? / Beer, anyone?

Da The Loopy Ewe la ut garnpakker med mønster på ølsokker fra SpillyJane og deres sokkegarn, kom jeg på at jeg hadde disse i køen min på Ravelry. Jeg har hatt lyst til å strikke sokkene lenge til Tommy, men fant et annet prosjekt på Ravelry som ga meg idéen til å strikke en øllue i stedet.

Garnet jeg har brukt, er Cascade 220 i forskjellige farger, det hvite er Trysil Artic fra Europris, som jeg har hatt liggende en stund. 

Luen ble strikket for sent til at den blir brukt denne vinteren, men det kommer nok alltids flere vintre... 

--------------------------

When The Loopy Ewe put up kits with pints pattern from SpillyJane and their own sock yarn, I remembered that the pattern was in my Ravelry queue. I've been wanting to knit the socks for Tommy, but found a project on Ravelry that gave me the idea to knit a beer hat instead 

The yarn used is Cascade 220 in different colours, except from the white, which is Trysil Artic, that I've had for a while. 

The hat was knitted too late to be used this winter, but there will always be another winter...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...