mandag 22. november 2010

Tesesong / Tea season

Nå som vinteren for alvor er over oss, har også tesesongen min kommet i gang. Jeg kan drikke en kopp av og til ellers i året også, men spesielt senhøsten og vinteren er tesesong for min del. I den forbindelsen tenkte jeg at jeg skulle komme med et tips.

Jeg selv er nemlig veldig glad i Yogi te, som man får kjøpt på helsekostbutikker her til lands. En pakke koster rundt 45 kr, og ofte er ikke utvalget det største, har jeg funnet ut. Tilfeldigvis kom jeg over nettbutikken iHerb, som har et stort utvalg, til en god pris, rundt 4 amerikanske dollar per pakke, noen litt under, noen litt over. Portoen er ikke avskrekkende heller, 4 dollar per pakke. Hvis du vil inn og handle der for første gang, kan du få 5 dollar i avslag på din første ordre ved å bruke min henvisningskode, som er QEX019. Kjekt, ikke sant? Og de har masse annet der også, ikke bare te!
Jeg venter nå i spenning på min tredje bestilling, med blant annet te med kakaosmak. :)
----------------------------------
Now that the winter has arrived, my tea season has started. I may drink a cup of tea every now and then during the rest of the year, too, but my tea season is normally during late fall and winter. So, I thought I should drop by with a tip today.

I love Yogi tea myself, and here in Norway we buy it in health food stores. One box cost around 8 USD, and the selection isn't always the best. One day I found the web store iHerb, they have a great selection, at a great price. One box cost around 4 USD, some a bit more, some a bit less. The shipping isn't too expensive, either, to Norway we pay 4 USD! So, if you want to make your first order there, you can get 5 USD off your first order by using my referral code, QEX019. Nice, isn't it? And they've got lots of other stuff, too, not just tea!
I am now waiting for my third order, one of the teas I ordered is a cocoa flavoured tea. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...