tirsdag 30. november 2010

Ny jakke / New jacket

Når gradestokken viser -14 grader ute, og vinterjakken både er for kald og glidelåsen ikke er helt god, da fortjener man en ny vinterjakke.  Her i Trondheim har vi Stormbergbutikk, så vi tok en tur dit i går ettermiddag, og jeg kom hjem med denne, Nordlys dunparkas.
Jeg har testet den på min veldig lange spasertur til og fra jobb i dag (maks 10 min hver vei), og jeg frøs ikke i det hele tatt! Ikke der som jakken var på, i hvertfall. Føttene er en helt annen sak, det samme med ansiktet og fingrene, men hjelp for føttene er på tur, vintersko er bestilt, og ventes i posten.

---------------------------------------------------------------
When it's -14 degrees Celsius outside, and the winter jacket is too cold, and the zipper is not quite working, one deserves a new winter jacket. So, yesterday I bought this down parka from Stormberg.
I tested it on my very long way to work and back today (max 10 minutes each way), and I didn't get cold at all! At least not in the areas the jacket covers. The feet, face and fingers are a different matter, but help for the feet is on it's way, I've ordered new winter shoes, and waiting for them to arrive in the mail.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...