tirsdag 16. november 2010

Kickback

Jeg beklager at jeg har vært fraværende her det siste halvåret, og vel så det. Det har vært ulike årsaker til det, jeg har rett og slett hatt behov for en bloggpause, men jeg tenkte jeg skulle stikke innom nå med et lite tips for dere som er slik som meg, og handler en del på nett.

Kickback.no gir deg såkalt kickback når du går via deres nettsider, og videre inn på de deltakende butikkene når du skal handle. Fra deres egne nettsider "Alt du behøver å gjøre er å gå via Kickback.no når du skal handle hos en av våre partnere. Prisen på det du kjøper forblir det samme, men du vil i etterkant få en «kickback» på ditt kjøp og din oppsparte kickback kan du veksle ut i gratis gavekort og gaver." Av og til kan man finne rabattkoder, som gir rabatt på prisen der og da, i tillegg til kickbacken, som blir registrert, og kommer på kontoen i ettertid. Det koster ikke noe å være medlem der, og går du inn via denne lenken, tjener jeg opp ekstra kickback for å ha invitert deg. Jeg har oppdaget flere nye og rimelige butikker jeg ikke visste eksisterte, og når jeg kan få litt tilbake ved å handle derfra, er det jo bare et pluss.

---------------
I'm sorry that I've not been updating my blog the last six months or so, there are several reasons for that, I guess I just needed a pause. I just dropped by with a shopping tip for my Norwegian readers, I will be back soon with another tip for all my readers, I promise.

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...