torsdag 3. desember 2009

Jeg tenner et lys / I light a candle

Jeg  tenner et lys for Regine, som gikk bort i dag, så altfor ung. Jeg kjente henne ikke, men historien hennes, og måten hun fortalte den på, gjorde at jeg de siste dagene har tenkt mye på henne, og at tårene nå renner for at hun ikke er her mer. Jeg håper at hun har kommet til et bedre, smertefritt sted.

-------------------

I light a candle for Regine, a 18 years young girl who passed away today. I didn't know her, but her story, and the way she told it, made me think quite a lot about her these last days, and as I write this, the tears are falling. I hope she's found a better, painfree place. 

1 kommentar:

  1. Det er så sørgeligt, at et ungt menneskes liv skal slutte så hurtigt. Jeg har ikke regelmæssigt fulgt Regines blog, men været indenom indimellem og synes det er flot hun havde overskud til at blogge om sin sygdom.

    Tak for kommentaren på min blog. Det er altid hyggeligt med en lille hilsen :-))

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...