søndag 8. november 2009

Såpe og hansker / Soap and gloves

Jeg var litt lei av kaffesåpene vi hadde, med lite skrubbeeffekt, så 1. november lagde jeg nye. Denne gangen med espressokaffe fra Ikea, og med litt mer pulver i enn forrige gang, og med duftoljer av både kaffe og sjokolade, bare for gøy. Så, nå er det bare ca tre uker igjen til den kan prøves.

Ellers har jeg endelig blitt ferdig med hanskene som jeg har strikket til nevøen min, han fant garn i København i juli, som jeg skrev om i dette innlegget. Forhåpentligvis er de framme hos ham i morgen, så jeg håper bare de passer, og at han blir fornøyd.

------------------------------------

I was a bit fed up by the coffee soap we had, it didn't scrub enough, so I made new ones 1. November. This time with espresso coffee from Ikea, and with more coffee powder than the last time. I added scented oils of coffee and chocolate, just for fun, and in about three weeks it's time to try it.

I've finally knitted the gloves my nephew asked for in July, he found the yarn in Copenhagen, as mentioned in this post. Hopefully he'll receive them tomorrow, I hope they'll fit him, and that he'll like them.

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...