søndag 29. november 2009

Endringer i blogglisten / Changes in the bloglist

Da har jeg flyttet bloggen til en adresse som jeg føler er mer meg, og har samtidig endret litt på oppsettet her. Bakgrunnen er endret, og jeg satte opp blogglisten til å vise bloggene ut fra når de ble oppdatert, i stedenfor alfabetisk. Da fikk jeg samtidig en oversikt over hvilke blogger som ikke har vært oppdatert på aldri så lenge, og fikk fjernet endel blogger som har flyttet eller sluttet. Noen har kanskje/forhåpentligvis bare en pause, så jeg har ikke fjernet alle nå.

Hvor lenge lar du urørte blogger ligge i din liste, før du fjerner dem?

----------------------

So, I have moved the blog to a new address, that I feel is more me. I have used the opportunity to change the background, and changed the bloglist view as well, instead of showing the list alphabetically, it is now sorted upon last update. That gave me a view over blogs that haven't been updated for a while, and I have removed some blogs that have been moved or deleted. Some have hopefully taken a blog break, so I haven't removed them all now.

How long do you have untouched blogs in your list before you remove them?

2 kommentarer:

  1. Da bytter jeg ut adressen din i blogglista mi! =)

    SvarSlett
  2. Takk for det ;)
    Hvor lenge jeg lar blogger ligge kommer litt ann på. Er de ikke oppdatert på fire, fem måneder så sletter jeg. Noen ganger før også. Men venner blir liggende selv om de ikke blogger lengre.

    Hvilke bivirkninger fikk du av svinevaksinen?
    Jeg planlegger å ta den snart, skjønner du ;)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...