lørdag 20. juni 2009

En drøm... / A dream...


Av og til er det slik at man skulle ønske at man var et helt annet sted enn der man er. I hele dag har jeg ønsket å være i Pfaffenhofen, en halvtimes tid med tog fra München. Grunnen til det er ganske enkelt at det ble åpnet en butikk i dag, Claudia selger nå Wollmeise i sin egen butikk.
Jeg er ikke sikker på at jeg hadde kommet til å handle så mye, men bare det å være innom der, og kanskje fått møtt Claudia selv, hadde vært kjempegøy! Inntil videre kan jeg bare drømme, vel vitende om at både Norwegian og Lufthansa flyr til München. Muligens flere også. Bildet er forresten lånt fra Claudias blogg.

---------------------------------
Some times one wishes to be a completely different place than one is. Today I've wanted to be in Pfaffenhofen, about half an hour by train from Munich. The reason for that is quite simple, Claudia is now selling Wollmeise in her own store. I'm not so sure that I'd shop very much, but just to be there, and perhaps get a chat with Claudia, would have been awesome! I can only dream right now, knowing that both Norwegian and Lufthansa have flights to Munich. Possibly someone else, too. I've borrowed the picture from Claudias blog, by the way.

1 kommentar:

  1. Hehe, ja jeg har bevisst unngått å starte på den wollmeise-trenden, men den butikken ville vært svært interessant å stikke innom det må jeg bare være enig i!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...