torsdag 7. mai 2009

En trist dag / A sad day


Da er det dessverre på tide å tenne nok et lys i bloggen min. I morges når jeg våknet, lå det melding på telefonen min om at Reidar døde i går, i en alder av 32 år. Reidar var min første samboer, og jeg har ikke hatt så mye kontakt med ham siden det ble slutt mellom oss. Det er likevel trist når noen dør, så altfor ung. Mine tanker går til familien hans, som nå har mistet nok et medlem.

Hvil i fred, Reidar. Jeg håper du har truffet igjen mora di nå.

-----------------------------------
Unfortunately, it's time to light another candle in my blog. This time it's for Reidar, who died yesterday, 32 years young. Reidar was the first boyfriend I also lived with, and although we haven't had much contact since we broke up, it's always sad to see someone young pass away. My thoughts are with his family.

Rest in peace, Reidar, I hope you have met your mother again now.

2 kommentarer:

  1. Det var trist å høre. Han burde ha mye liv igjen etter 32.

    SvarSlett
  2. Å, dette var sørgelig. Varme tanker til deg.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...