mandag 6. april 2009

Jeg vant / I won

Heidi Kim hadde en konkurranse på bloggen sin, der det ble trukket ut en vinner blant de som kommenterte i bloggen. Jeg vant, og i dag kom et nydelig hespe i posten. Garnet er 75 % superwash BFL (Blue Faced Leicester) og 25 % nylon. Håndfarget av henne selv. På bildet er det garnet til venstre.

Til høyre på bildet er fra Sokkegarnklubben til Strikk innom. Det er et hespe Cascade Heritage og to nøster Regia Softy.

Jeg har en mistanke om at alle disse ender opp som sokker til Tommy, han kunne vel trenge flere sokker han også. :)

--------------------------------------------
Heidi Kim had a competition on her blog, and drew a winner among those who commented in her blog. I won, and today I got a beatiful skein in the mail. The yarn is 75 % superwash BFL (Blue Faced Leicester) and 25 % nylon. It's handdyed by herself. On the photo, it's the yarn to the left.

The yarn to the right is from Strikk innoms sock yarn club. A skein of Cascade Heritage, and to skeins of Regia Softy.

I have a feeling that all of this yarn will end up as socks for Tommy, I guess he could use more socks. :)

4 kommentarer:

  1. Grattis med premien:)
    Jeg holder på å strikke av Softy. Det blir mykt og lekkert.
    Ha en riktig fin påske!

    SvarSlett
  2. Så fint at du fikk sokkegarn! Du hadde jo hull på dine. ;) Jeg har aldri slitt sokker før jeg begynte å strikke dem selv! Nå har jeg hull på nesten hvert eneste par. Så jeg må gå til innkjøp av sånn tynn hel- og tåforsterker.

    Ha en riktig god påske.

    SvarSlett
  3. Gratulerer! Heldiggris! :-)

    God påske!

    SvarSlett
  4. Så lekkert garn, både premien og det andre!
    Ønsker deg en super påske!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...