søndag 19. april 2009

Hvilken side av senga sover du på?

Når jeg hadde lagt meg i går kveld, ble jeg liggende å tenke på en ting. Helt teit, jeg vet, men jeg ble liggende og tenke på at av de jeg vet om, og husker fra tv, sover kvinnene på høyre side av senga, sett fra fotenden, mot hodet. Jeg ligger også på den siden, og tenkte å ta en liten undersøkelse, for å se om jeg har rett i mine antakelser. Så, meningsmålingen lyder, hvilken side av senga sover kvinnen på hos dere?
--------------

Oppdatert 7. mai: Den lille undersøkelsen min viste at et flertall av kvinnene sov på høyre side, pussig nok. Jeg lurer på hva det kommer av?

11 kommentarer:

  1. Deler bare seng med Ole Brum jeg... Og han ligger på innsida av meg, altså til vanstre. Altså til høyre sett fra fotenden. Men ingen ser så mye fra fotenden siden jeg har begger på tre sider av senga...

    SvarSlett
  2. Hihi... I min seng ligger jeg midt i, men exen måtte alltid ligge nærmest døra så da måtte jeg flytte alt ettersom...

    SvarSlett
  3. Jeg ligger også på høyre side. Snedig.

    SvarSlett
  4. Kommer helt an på hvor senga står, jeg vil nemlig ligge lengst unna vinduet! Akkurat nå ligger jeg på høyre side...

    SvarSlett
  5. He he, har jeg aldri tenkt over, det er høyresida som har vært min side, men av en eller annen grunn byttet vi side for ei stund siden, så nå ligger jeg på venste side av senga

    SvarSlett
  6. Jeg liker meg best på venstre men ligger på høyre siden Høvdingen bor fast på den andre siden. Men da jeg var alene sov jeg på venstre eller i midten ;D

    SvarSlett
  7. Mnei. Når DH er hjemme sover jeg på venstre side. Jeg sover alltid nærmest vinduet, uansett hvilken side det er på.

    SvarSlett
  8. Heia du. Har kommet hjem fra en flott tur til Bodø. Det var masse sol og det var varmt... folk gikk jo i shorts! Jeg er mektig imponert ;) Klem

    SvarSlett
  9. hmmm, jeg er visst ikke helt gjennomsnittlig. Ligger på venstresida sett fra fotenden. I vårt forrige hjem lå jeg på andre side, innerst, men jeg måtte bytte da jeg var høygravid og ikke kom meg over mannen til nattlige dobesøk, og har siden hatt denne siden.Bytter aldri!

    SvarSlett
  10. Jeg ligger også på høyre side i senga - Morsomt :-)

    SvarSlett
  11. Høyre side på meg også ;) Har ligget på høyre side så lenge jeg har delt seng med noen, på venstre side får jeg ikke sove...

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...