onsdag 18. mars 2009

Nytt garn / New yarn

I dag kom det en pakke til meg med garn fra Tausendschön, har lenge kikket på sokkegarnet deres, og fant endelig farger jeg likte. Dersom du har tenkt å bestille derfra, vær obs på at de helst ser at europeere betaler med bankoverføring. Jeg fikk under tvil betale med PayPal, etter litt om og men. Fargene er Schwarze Rose og Drei Könige. Det er ikke helt i klasse med Wollmeise, luktet ikke engang noe særlig godt, men jeg gleder meg like fullt til å prøve det. Alt nytt (sokke)garn er spennende.

Jeg har nå fått svar på MR-en fra forrige uke, og den så heldigvis normal ut. Hodepinen ser ikke ut til å ville gi seg, så nå er jeg i gang med akupunktur, for å se om det har noe for seg.

----------------------------------
Today I got a package from Tausendschön, I ordered some sock yarn last week. The colours are Schwarze Rose and Drei Könige. Exciting new yarn, not in the same class as Wollmeise, but I look forward to knit with it.
I got the answer from the MR today, and luckily it looks normal. The headaches are still there though, and I'm testing out if acupuncture may help.

2 kommentarer:

  1. Dette så veldig spennende ut da. Kos deg med strikkinga.

    SvarSlett
  2. Fantastisk nyhet at de ikke fant noe på undersøkelsen. Får håpe akupunkturen hjelper.
    Lekkert garn du har kjøpt deg!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...