tirsdag 31. mars 2009

Å nei! / Oh, no!

Jeg sliter svært sjelden sokker, uten å bruke dem i flere år. Derfor var overraskelsen stor da jeg kom inn igjen etter en par timers tur i dag. ( Ja, vi lette etter geocacher, og nei, vi fant ingen av dem.)

Se på dette, da! Hull! I fine sokkene! Det tok litt over et år da, sokkene var (i følge prosjektsiden deres på Ravelry) ferdige 22. februar 2008. Strikket i Claudia Handpainted yarns, på pinne 3 mm. Heldigvis er ikke skaden større, så jeg regner med jeg får fikset dette ganske kjapt. Jeg ble bare så paff, for det var et pussig sted å slite sokken, synes jeg, til meg å være. Men, heldigvis har noen smarte lært meg at sokker skal strikkes på tynnere pinner, så jeg får vel bare henge i og strikke nå. ;)
--------------------------------------------------------

I never wear ut socks, except from when I've been using them for years. That's why I was very surprised to see this when I came home after walking for a couple of hours. (Yes, we were looking for geocaches, and no, we didn't find them.)

These socks were, according to their project page on Ravelry, finished 22 February 2008. They're knitted in Claudia Handpainted yarns, on needle 3 mm. The damage is foruntately not so big, so I'll be able to fix it, but I'm just so surprised that it happened.

Luckily, some smart ones have tought me to knit socks on smaller needles, so I guess I should get back to my knitting. ;)

4 kommentarer:

  1. Heisann du ;) Vet du, jeg sliter alltid sokkene mine der på tåa, men så har jeg nok en litt "oppståppertå" hi hi.
    Hopper innom for å ønske deg en riktig flott påske ;)
    Klem

    SvarSlett
  2. He he ja det bor mange rare ideer inni mitt lille hode ;D Ikke alle blir det noe utav men noen kommer frem i lyset ;)
    Klem
    PS du kan vinne en duk inne hos meg nå ;D

    SvarSlett
  3. Hi hi og det virket!! Du kom jo innom med en kommentar ;D
    Nei, jeg visste ikke at jeg kunne sånt jeg heller, men etter at jeg fant meg selv.... Ikke at jeg visste at jeg hadde rotet meg selv bort ;) Men var nok en utslitt småbarnsmor ganske lenge. Kreativiteten poppet opp etterhvert ;)
    Ha en fin dag ;)

    SvarSlett
  4. Helt vanlig sted for hull det der! Men det så jo ut som det kunne fikses da. Mange fine sokker her hos deg!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...