torsdag 26. mars 2009

Mer om genseren / More about the sweater

Ok, så nå har jeg sydd den ene armen på, og akkurat når jeg nærmer meg slutten, ryker tråden. Den har røket slik at det akkurat er nok til å feste den, men det skaper et nytt dilemma. Er ikke garnet som jeg har strikket med sterkt nok, likevel? Bør jeg kanskje sy sammen med en annen tråd? Og hvilken tråd da, i så fall? Jeg er ganske sikker på at jeg ikke har noe garn som er i noe lignende farge som garnet jeg har brukt. Tror jeg må tenke litt på den der, gitt. *Sukk*

I mellomtiden kan dere få se hva eldste søstra mi fikk i bursdagsgave i dag. En stk Wicked, strikket i Knit Picks Wool of the Andes. Veldig deilig garn å strikke med, synd det er litt vanskelig å få tak i her til lands.

------------------------------------
So, I have sewn one arm on the sweater, and just before I was done with the first seam, I broke the thread, just enough to weave it in. This creates a new dilemma. Is the yarn I knitted with to weak to use for sewing it up? Should I use another yarn? If so, which yarn? I'm pretty sure that I don't have anything that matches the colours of the sweater. I think I need to do some serious thinking here.

In the meantime I'll show you what my oldest sister got for her birthday today. Wicked, knitted in Knit Picks Wool of the Andes. I loved to knit with it, too bad it's quite difficult to buy from here.

3 kommentarer:

  1. Den var virkelig fin! Heldig søstra di!

    SvarSlett
  2. Knallfin topp du har laget til søster, da! Virkelig lekker! =)

    SvarSlett
  3. Genseren/toppen til søstra di ble jo kjempestilig! Hvor lang tid brukte du på den?

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...