søndag 15. mars 2009

Jeg har fått pakke / I got a package

Jeg bare må vise fram denne pakken som kom i posten i går. Jeg har hjulpet Kristin med å handle Wollmeisegarn et par ganger, og i går fikk jeg en overraskelse fra henne, som takk for hjelpen. Jeg måtte hente den på post i butikk, og greide ikke å vente til jeg kom hjem med å åpne den, så den ble åpnet på tur ut i bilen. Tror Tommy måtte le litt av meg, han satt i bilen og venta, og jeg var et stort glis når jeg kom ut.

Se bare her, her er et hespe Sundara Sock yarn (til venstre), et hespe Weird & twisted (med perler i), en bok av Stephanie Pearl-McPhee og en maskemarkør. Sundara har jeg bare lest om, aldri fått prøvd, og når fargene passer så bra, gleder jeg meg masse til å prøve det. Weird & twisted har jeg så vidt sett før, og jeg må ærlig innrømme at jeg ikke helt vet ennå hva jeg skal bruke det til, men det var ordentlig kult, så jeg må tenke litt på den. Forslag mottas med takk. :) Boka ser også interessant ut, og jeg gleder meg til å kikke nærmere på den.

Nok en gang, tusen hjertelig takk, Kristin!

----------------------

I got a package yesterday from Kristin, as thank you for shopping Wollmeise for her a couple of times. She got me a hank of Sundara sock yarn, a hank of Weird & twisted (with pearls), a book by Stephanie Pearl-McPhee and a stitch marker. It really was a surprise package, and I loved it!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...