søndag 1. februar 2009

Dilemma


Jeg har ikke glemt awarden jeg fikk, jeg har bare slitt med å finne ut hvem jeg ville gi den videre til. Det er så mange fine blogger der ute, og å velge noen er ikke så enkelt, så jeg gir den videre til alle som er innom her. Hvis noen av dere tar den med videre, er det kjempefint, reglene er som følger:

1. Logo kan kopieres.
2. Lag link til den du fikk bloggen fra.
3. Nominer minst 7 andre bloggere
4. Link til de nominerte
5. Legg igjen beskjed på bloggen deres!

Ellers har jeg et spørsmål som jeg håper noen kan svare på. Jeg har blitt allergisk mot valnøtter og hasselnøtter, så jeg får dessverre ikke spist Nugatti (eller Fruktnøtt) lenger. Vet dere om det eksisterer andre sjokoladepålegg her til lands (utenom Sjokade) som ikke inneholder nøtter?
Det har vært skrevet så masse om Nutella sjokoladepålegg på en Ravelrygruppe de siste dagene, og det har dessverre skapt et visst behov for sjokoladepålegg her...
------------------------------------------

I didn't forget about the award I got, I just had a hard time finding someone to give it to. There are so many interesting and creative blogs out there. So, I'd like to give it to my visitors, if any of you would like to pass it on, here are the rules:

1. The winner must copy this Award to their own blog.
2. Link to the blog from whence you received the Award
3. Nominate a minimum of 7 other bloggers
4. Link to the nominated on your blog
5. Leave comment about the award on the nominated blogs.

I also have a question for my Norwegian visitors, I have discovered that I'm allergic to walnuts and hazelnuts, and can't eat Nugatti, a Norwegian bread spread with chocolate and hazelnuts. There has been written a lot about Nutella bread spread this last week in a Ravelry group, which have increased the urge for chocolate bread spred. Now I need help to find some that doesn't contain nuts, that is sold in Norway.

1 kommentar:

  1. first price sjokoladepålegg inneholder spor av nøtter, men ikke nøtter i innholdsfortegnelsen. minuset er at det er er palmeolje i den, men litt av og til er godt

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...