mandag 22. desember 2008

Utmerkelse / Award


Elin har gitt meg en utmerkelse, men treg som jeg er, har jeg ikke blogget den enda. "Disse bloggene er usedvanlig sjarmerende og søte, og formålet er å finne og være venner. De er ikke opptatt av utmerkselser eller selvhevdelse. Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelsene er kuttet vil enda flere vennskap ha forplantet seg. Vær vennlig og gi litt ekstra oppmerksomhet til disse. Gi denne awarden til åtte bloggere som igjen må velge seg nye åtte. Inkluder denne teksten i overskriften på awarden deres".

Som du ser, skal jeg altså gi denne videre til åtte andre. Mange har fått denne allerede, så dere skal slippe å sende den videre. Jeg vil gi denne til Beyla, Ruth, Anita, Sigrid Marie, Malin, Anne Berit og Grethe Kristin.

-------------------------------
Elin has given me this award, that I pass on to Beyla, Ruth, Anita, Sigrid Marie, Malin, Anne Berit and Grethe Kristin.

6 kommentarer:

  1. Takk for award. :-) God jul og godt nyttår!

    SvarSlett
  2. Tusen takk for at du tenkte på meg. Du vet, det er jo så utrolig hyggelig å vite at noen liker bloggen min.

    Ha en riktig god Jul!

    SvarSlett
  3. Tusen takk for utmerkelsen det var kjempe koselig.
    Ønsker deg og dine en riktig god jul.

    SvarSlett
  4. Ønsker deg og dine en god jul
    & ett godt nytt år!

    Masse juleklæmma!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...