lørdag 13. desember 2008

Utfordret / Challenged

Papirkurven har utfordret meg, og det passer fint, siden jeg fortsatt jobber med julegaver, og ikke har så mye å vise fram. Reglene er som følger:
Link til den som har utfordret deg, og skriv reglene i bloggen din. List opp 7 ting om deg selv, hverdagslig og sprø ting. Utfordre 7 personer ved å nevne navnene deres, og linke til bloggen deres. Legg igjen kommentar på bloggen om at de har blitt utfordret.

Så til listen:
1. Jeg er såpass barnslig at jeg blir litt skuffet hvis jeg ikke får noe jeg har skikkelig lyst på til jul eller bursdag.
2. Likevel har jeg problemer med å fortelle hva jeg har skikkelig lyst på.
3. Jeg er veldig glad i hunder.
4. Ingen jul uten Donald og vennene hans på julaften.
5. Eller riskrem.
6. Jeg gleder meg til jul!
7. Og begynner i ny jobb i samme firma 5. januar.

Jeg utfordrer: Elin, Margrethe, Kari, Miao, Beyla, Theka og HanneJ.

-------------------------------------------

Papirkurven has challenged me, which suits me fine, since I'm still working on Christmas gifts, and don't have much to show yet. The rules are:
Link to the one who challenged you, and write these rules in your blog.
List 7 things about yourself, both everyday and crazy stuff.
Challenge 7 people at the end of your post by mentioning their names and linking to their blog. Let them know that they've been challenged by leaving a comment on their blog.

The list is as follows:
1. I'm childish, and get disappointed if I don't get something that I really want for Christmas or my birthday.
2. I do however have problems with telling what I really want.
3. I love dogs.
4. No proper Christmas without Donald Duck and his friends on TV.
5. Or "riskrem", rice cream.
6. I look forward to Christmas.
7. And start in a new job in the same company I work for now, 5 January.

I challenge: Elin, Margrethe, Kari, Miao, Beyla, Theka and HanneJ.

2 kommentarer:

  1. Polarekspressen!! *sukk* Savner nevøen min veldig i år kjenner jeg. Blir for langt unna ham denne jula også - ikke artig!! Men for all del, hjemmelaget konfekt og askepott blir bra på julaften uansett det altså! :)
    Så snodig gommeopskrift!! Det var så gøy når Medina begynte med sin gomme, for det flommet jo inn oppskrifter i haugevis, alle forskjellige fra hverandre.. Trøndergommen f.eks, skal jo lages med ostemasse (løype) som man ennå får kjøpt på apoteket.. den sorten er ikke jeg glad i, men det er jo fordi jeg er vokst opp med "fast" gomme uten klumper. men MED rosiner. mmmmmmm!

    Dessuten, bare så du vet, så lager ikke brunosten sånn brunostsmak... så du skal ikke se bort ifra at du hadde syntes det var godt lell ;)

    SvarSlett
  2. He he ja den skal jeg slenge meg på, og hvis du titter innom siden min finner du el bitteliten Award ;)
    Klem

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...