mandag 8. desember 2008

Hva jeg ikke ønsker meg til jul


Ruth har gitt meg en utfordring, å liste opp fem ting jeg ikke ønsker meg til jul.
Det burde strengt tatt ikke være så vanskelig, i og med at det for det meste er garn på ønskelista. ;)

1. Pyntegjenstander til leiligheten. Med mindre giver kommer innom og tørker støv av dem i ny og ne.
2. Dyre gaver. Det er mye bedre å bruke pengene på noe annet. Gi dem til veldedige organisasjoner, f eks.
3. Smykker og pynteting til meg selv. Trenger det sånn ca en gang i året, kanskje to.
4. Abonnement på en avis. Nettavisene er mer oppdaterte.
5. Akrylgarn/klær. Jeg er statisk nok fra før av.

Dette var i grunnen skremmende enkelt. Verre blir det å utfordre noen. Lurer på om Anita, Sigrid Marie og Helen er med?

2 kommentarer:

  1. He he ja støvtørking er jo ikke gøy da. Svinger innom og ønsker deg en fin desember. Klem

    SvarSlett
  2. Her er en ny utfordring:) Sjekk bloggen min:)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...