onsdag 24. desember 2008

God jul / Merry christmas

Da er treet pyntet, og vi er klar for julefeiring. På menyen i dag står pinnekjøtt og riskrem, og det gleder jeg meg til.

Vil ønske dere alle en riktig god jul, det kommer nok et nytt innlegg i løpet av dagen i dag eller morgendagen, når jeg endelig kan vise fram noen av gavene jeg har gitt bort i år.

Ha en fredfull jul, og ta vare på hverandre. For de av dere som har barn, vær forsiktig med alkoholinntaket, barna skjønner ikke hvorfor de voksne oppfører seg så rart, og blir redde.

---------------------------------------------
The tree is decorated, and we're ready to celebrate christmas. On the menu today we have pinnekjøtt and riskrem for dessert.

I wish you all a merry christmas, I will most likely post a few pictures of some of the gifts I've given, today or tomorrow.

Have a peaceful christmas, and take care of each other. Those of you having children, please be moderate with the alcohol, the kids doesn't understand why the adults behave so weird, and get scared.

4 kommentarer:

  1. God jul til deg også, her er alt klart, og freden og roen har senket seg over hjemmet. Robba står lklar på kjøkkenet til å puttes i ovnen, og karamellpuddingen er klar i kjøleskapet. Nå kan jeg bare strikke og kose meg.

    SvarSlett
  2. Ønsker deg og dine en riktig god jul! Mmm, pinnekjøtt er godt! Her er det (desverre:-) bare ribbe, men heldigvis er det riskrem til dessert:-)

    SvarSlett
  3. God jul til deg og dine, - og godt nytt år!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...