søndag 16. november 2008

Tagget /Tagged

Sigrid Marie har vært slem pike, og sendt meg følgende utfordring:

Sigrid Marie has been a naughty girl, and sent me this challenge:

Fire jobber jeg har hatt / Four jobs I've had:
1. Reisekonsulent / Travel consultant
2. Butikkmedarbeider i kolonialbutikk / sales staff in a grocery store
3. IT-konsulent / IT consultant
4. Nettoperatør / Net operator

Fire filmer jeg kan se om igjen og om igjen (med en viss pause mellom hver gang) /Four movies I can see again and agian (with a certian pause between each time):
1. Moulin rouge
2. Dream for an insomniac
3. The polar express
4. Love actually

Fire steder jeg har bodd / Four places I've lived:
1. Bodø
2. Trondheim
3. Kjelsås, Oslo
4. Skillebekk, Oslo

Fire TV-program jeg liker / Four TV-shows I like:
1. CSI
2. Friends
3. Amazing race
4. That 70's show

Fire steder jeg har vært på ferie / Four places I've been on vacation:
1. Japan
2. USA
3. Australia
4. England

Fire websider jeg besøker hver dag / Four websites I visit every day:
1. Ravelry
2. The Loopy Ewe
3. Hobbyboden
4. Hobbyforum

Fire steder jeg heller ville vært nå /Four places I'd rather be now:
1. Japan
2. Australia
3. USA
4. England

1 kommentar:

  1. He he så morsomt å vite om deg. Er csi fan jeg også da og i morgen kveld befinner vi og jentene oss i skottland, hi hi. Det skal bli moro, for det er første gang de er i utlandet. Ha en fin kveld;D

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...