lørdag 22. november 2008

Spennende pakker / Exciting packages

Denne uka her det kommet to pakker i posten, og jeg var veldig spent på begge. Det første var min sjette ordre hos The Loopy Ewe, og der er det slik at du blir Loopy groupie fra den sjette ordren. Da får man mail når nye varer blir lagt ut, og en overraskelsespakke i posten. Jeg bestilte to nøster PolarKnit fleecegarn, og fikk en ganske stor pakke. Jeg vil ikke ødelegge overraskelsen for noen, derfor viser jeg kun garnnøstet jeg fikk, som er Cherry Tree Hill Supersock DK.

Den andre pakken var fra sokkegarnklubben til Strikk innom. Marit hadde sagt at det var mulig vi ville bli litt forvirra, og hadde jeg ikke sett Flat Feet før, hadde jeg nok lurt litt, ja. Det er altså et ferdigstrikket stykke, som rekkes opp i den ene enden, og strikkes med. Det kan også deles på midten, slik at man kan strikke to sokker samtidig. Gleder meg til å prøve det. Det kom også to nøster Ragg - strømpegarn fra Hjertegarn, fargene er ikke fullt så sterke i virkeligheten, men dette var det beste bildet jeg fikk.

------------------------------------------------------
This week I got two exciting packages in the mail. The first one from The Loopy Ewe, this was my sixth order, and now I'm officially a Loopy groupie. My order was two skeins of PolarKnit, and since I don't want to ruin the surprise package for anyone who's waiting for their sixth order, I only show the yarn I got, which is Cherry Tree Hill Supersock DK.

The other package was from Strikk innoms sock yarn club, and Marit had told us that we might be a bit confused when we got it. I've seen Flat Feet before, so I knew what it was. It's knitted in one piece, an you unravel it as you knit. I look forward to knitting with it. The other yarn is Ragg - strømpegarn from Hjertegarn, the colours aren't as bright as it seems on the picture, but it's hard to show the colours during winter here.

1 kommentar:

  1. Pakker i posten er gøy! Flat feet hørtes spennende ut.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...