søndag 2. november 2008

Oslotur / Trip to Oslo

Denne uken har jeg vært på kurs i Oslo, og fikk møtt både nye og gamle venner. Tirsdag var jeg på SnB på Onkel Donald, og det var kjempekoselig. Hadde ikke truffet noen av damene der "på ordentlig" tidligere.

Fikk litt mer action den dagen enn planlagt, når jeg kom tilbake på hotellet gikk nemlig brannalarmen, og vi ble stående ute i ca en halvtimes tid i to minusgrader mens brannmannskapene sjekket opp. Jeg bodde på et leilighetshotell ved Slottsparken, og det viste seg å være en sulten familie som lagde seg mat, og det ble et lite branntilløp, så vidt jeg skjønte. Tok sin tid før jeg fikk roet ned og lagt meg, og kl 0130 gikk alarmen på nytt. Denne gangen var det falsk alarm, men vi måtte likevel vente på brannmannskapene, slik at de fikk sjekket det. Kom inn på rommet igjen, satt meg i senga, og da gikk alarmen på nytt, i to sekunder. Da var det nesten umulig å få sove igjen, så jeg var rimelig trøtt på onsdag.

Torsdag traff jeg en tidligere kollega, og vi dro for å se innspillingen av Nytt på nytt. Gjester denne gangen var Freddy dos Santos og Kristian Valen. Det var kjempegøy å være publikum der, og morsomt å se programmet på fredag, selv om mye av det morsomme var klippet bort. Kan absolutt anbefale å dra og se på! Bildet ble dessverre ikke så bra, bakgrunnen er knall orange, og vi satt et stykke unna, men ved å klikke på det kan det forstørres, i hvertfall. Kan legge til at jeg så venninna mi og hendene mine(!) på sendinga, når rulleteksten gikk. :)

På fredag når jeg kom hjem, lå det tre herlige nøster og ventet på meg. Det til venstre er Wollmeise Twin 80/20 Pfefferminz Prinz, i midten er Three Irish Girls Adorn Sock Alice, og til høyre Dashing Dachs Sox Sport, Licorice bats. Wollmeisegarnet kommer fra Wollmeise yarn shop, og de to andre er bestilt fra Wool Girl. Greide ikke helt å få fram riktige farger, det er ikke enkelt å ta gode bilder på vinterstid.


----------------------------------
I've been attending a course in Oslo this week, and met some new and "old" friends.
When I got home, these skeins were waiting for me, to the left Wollmeise Twin 80/20 Pfefferminz Prinz from Wollmeise yarn shop, in the middle Three Irish Girls Adorn Sock Alice, and to the right Dashing Dachs Sox Sport, Licorice bats, from Wool Girl.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...