søndag 2. november 2008

Garnbytte / Yarn trade

Jeg har noe garn jeg kunne tenke meg å bytte bort/selge, for de av dere som er på Ravelry, kan dere se her, og sende meg en pm der om det er noe som er av interesse.

Resultatet av den lille undersøkelsen om nicket mitt var for øvrig oppløftende. 11 mente at det ikke var forvirrende med to nick, mens 4 synes at det er forvirrende. Velger å beholde begge foreløpig, siden de fleste ser ut til å synes at det er greit. Tusen takk for hjelpen. :)
--------------------------
I have some yarn I'd like to trade or sell, those on Ravelry can check out this page, and send me a pm if you see something you'd like.

2 kommentarer:

  1. Heisann du. Nå er det sånn at min eldste datter strikker, og hun er litt tom for ideer nå. Det går jo enda bare i rett og vrang. Jeg så de tøffe kjøkkenklutene som du hadde strikket og lurte på om hun ville prøve seg på det. Så nå kan mor få nye kluter, men hvilken type garn passer best til det. Jeg har jo ikke greie på garn og kan jo heller ikke strikke ;)

    SvarSlett
  2. Din tur:P (sjekk bloggen min)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...