søndag 30. november 2008

Det nærmer seg jul / Christmas is getting closer

Det nærmer seg jul, og jeg merker at jeg begynner å bli snill. Så snill at jeg i dag har lånt 25 amerikanske dollar til en vilt fremmed dame i Ghana, for at hun skal kunne kjøpe inn ting til sin sybutikk. Jeg håper du også kan tenke deg å hjelpe andre, og vil du gjøre som meg, kan du gå inn på nettsidene til Kiva. Der kan du lese om hvem som trenger å låne penger, og til hva. Minimumsbeløpet du kan låne ut, er 25 amerikanske dollar. Håper å se deg der inne også!

----------------------------------------------------
Christmas is getting closer, and I that I'm kinder than the rest of the year. So kind, that I've lend USD 25 to a complete stranger in Ghana, for her to buy stuff for her business in sewing. I hope you'll consider helping others as well, and if you want to do it like me, take a look at Kivas pages. There you'll find information about who needs to lend money for what. The minimum amount you can lend is USD 25. I hope to see you in there as well!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...