onsdag 22. oktober 2008

Om nick og sånt

Jeg endret nicket mitt på Hobbyboden for en tid tilbake, men dessverre er det ikke like enkelt å få endret overtalt, f eks er samme nicket opptatt på Ravelry.
Spørsmålet mitt er om det er forvirrende for andre at jeg har to nick, bør jeg gå tilbake til å være sushigirl overalt? Hva synes dere? Har lagt til en meningsmåling på høyresiden her, hvor dere kan svare, denne er åpen til 1. november, jeg håper dere vil svare.

Har dere forresten lagt merke til at jeg nå har lagt til blogglenker rett i menyen til høyre? Det ble litt kjedelig med Bloglines-lista, og det var enkelt å importere dem rett i bloggen. Si i fra hvis du vil legges til eller fjernes, ok?

4 kommentarer:

  1. Hei Elisabeth. Morsom blogg du har. Var på besøk hos bror i oslo og han fortalte at du blogger. Så da måtte jeg jo inn å se. Jeg ante inne at du var så flink til å strikke. Klem;)

    SvarSlett
  2. He he ja det stemmer det. Lurte jo litt på om du ville skjønne hvem jeg var ;) Jeg har jo ganske nettopp begynt å blogge så jeg syntes det var gøy å høre at du også blogger. Klem

    SvarSlett
  3. He he ja vinteren kommer som julekvelden på kjærringa. Siden du er i Oslo så ser du jo været nå nært hold =D Koselig at du legger meg til. Jeg får god hjelp av pusen her til å legge deg til min... "ler"

    SvarSlett
  4. Jeg stemte visst ja jeg, men det går seg nok til etterhvert. *nikker*

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...