torsdag 18. september 2008

Tusen takk / Thank you

I dag vil jeg takke mine lesere for at dere klikker dere videre på linkene mine. På fredag kom det nemlig mail fra Ville pinner om at hun gjerne ville gi meg et gavekort til bruk i nettbutikken, for at det kommer endel trafikk til nettbutikken fra min blogg. Slikt er jo ikke akkurat hverdagskost, så først trodde jeg noen forsøkte å lure meg. Når jeg var overbevist om at dette var riktig, måtte jeg høre om hun ville ta inn denne oppskriften, og jeg hadde knapt rukket å spørre før den var på plass. Så, i går kom 8 herlige nøster Lucca i posten, måtte selvfølgelig betale et mellomlegg, men det gjorde jo ingenting. Garnet er herlig mykt, og jeg gleder meg til jeg kan begynne å strikke av det, det blir vel muligens til neste år(!) at jeg får tid.
Timingen på mottaket av pakken kunne knapt ha vært bedre, våknet med hodepine i går, tuslet på jobb, tok vidundermedisinen som ikke hjalp denne gang, og måtte pent gå hjem fra jobb igjen, før arbeidsdagen var over. Da var det greit å ha litt nytt garn og se på. Tilbrakte mesteparten av gårdagen på sofaen. Våknet i morges, fortsatt hodepine, fortsatt hjelper ikke vidundermedisinen, har ikke sjans å gå på jobb, tilbringer det meste av formiddagen sovende på sofaen. I skrivende stund (kl 18) er det endelig tegn til bedring, så jeg tenkte jeg måtte dele herligheten (garnet) med dere. Tusen takk til både dere og Ville pinner! :)
-----------------------------------------------
Today I send a thank you to my readers. Last Friday I received an email from Ville pinner, saying that she wanted to give me a gift certificate as there come some traffic from my blog to the netshop. Yesterday the package arrived, with 8 wonderful hanks of Lucca. I had to pay a difference, but that's totally ok.
The timing could probably not have been better, as I have been suffering from a headache since I woke up yesterday.

1 kommentar:

  1. Dette var jammen en hyggelig overraskelse, og er koselig å få med seg i hverdagen :) Kos deg med garnet :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...