lørdag 13. september 2008

*Sukk* / *Sigh*


Ja, jeg innrømmer det, jeg er hekta på garn! Særlig sokkegarn. Når jeg ikke kom med i Wollmeise sockclub, tok jeg meg en liten surferunde på Ravelry, og etterhvert har jeg fått en ganske lang ønskeliste hos The Loopy Ewe, til tross for at disse herlighetene har dumpet ned i postkassen min. Studio sport fra Neighborhood Fiber Co fra venstre, Morgaine Superwash Merino fra Family Pendragon i midten (begge kjøpt fra Woolgirl), og til høyre SW Sock fra Fresh From the Cauldron. I går hadde Vibbedille bilde av sine nyeste sokker, og plutselig står Big Fabel i samme farge på ønskelisten. Med andre ord, gavekort på garn kommer nok på ønskelisten min til jul, ja.
Minner om at du kan klikke på bildet for å få det større.

---------------------------
Yes, I admit it, I'm hooked on yarn. Especially sock yarn. When I didn't get in the Wollmeise sockclub, I took a search on Ravelry, and have managed to make a long wishlist at The Loopy Ewe, despite these cuties coming to my mailbox. Studio sport from Neighborhood Fiber Co to the left, Morgaine Superwash Merino from Family Pendragon in the middle (both bought from Woolgirl), and to the right SW Sock fra Fresh From the Cauldron. Yesterday Vibbedille showed a picture of her newest socks, and before I knew it, Big Fabel is on my wishlist as well. In other words, gift certificates on yarn will be on my wishlist this Christmas, for certain.
Remember, you can click on the picture to make it larger.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...