mandag 8. september 2008

For ei helg!


I helga har jeg gjort noe som jeg aldri ville ha gjettet at jeg kom til å gjøre. Jeg har nemlig vært på strikketreff i Tananger, på Krabbeloftet, og truffet nesten 70 andre fra Hobbyboden. Vibbedille er den som står bak, sammen med gode medhjelpere.

Jeg dro nedover på fredag, og takket være Nrk fikk jeg heldigvis ikke den starten på treffet som jeg kunne ha fått. De skulle nemlig komme og filme litt, og hadde tenkt å komme rundt det tidspunktet da flyet mitt landet. MadamStrikk skulle komme og hente meg, men i tilfelle Nrk var på Krabbeloftet da, måtte hun være igjen der, siden de ville se mest mulig av deltakerne. Heldigvis for meg kom de senere på dagen, noen smarte (?) sjeler hadde nemlig funnet ut at hvis hun ikke kunne dra og hente meg, kunne de bare sørge for at sushigirl ble ropt opp og måtte komme til informasjonsskranken på flyplassen. Sikkert ikke lite flaut det, nei. Var ille nok at rommene på Hummeren Hotell stod på nick, damen i resepsjonen skjønte ikke mye når jeg sa at jeg var sushigirl. Trenger jeg å si at jeg har søknad inne til Manne om å få bytte nick? :)

Jeg delte rom med abbehope, som jeg så vidt har truffet før, og det var kjempetrivelig å bli bedre kjent med henne.

Lørdag var det busstur med shopping, og bildet taler vel for seg selv, dette er noe av garnet som ble handlet inn. Jeg lurer virkelig på hvor mye garn vi handlet totalt. Hadde skrevet handleliste, og greide nesten å holde meg til den. Fant et par nøster sokkegarn som lå og ropte på meg, så jeg måtte selvfølgelig forbarme meg over dem.

Selv synes jeg ikke at jeg handlet så mye, til tross for at jeg handlet mer enn planlagt.
Det naturfargede garnet på bildet er ikke mitt engang, det var noe jeg handlet på bestilling for Sigridpia.

Jeg skulle gjerne ha vist bilder av deltakerne på treffet, men jeg har ikke helt oversikt over hvem det var som ikke ville ha bilde av seg på nett, så da dropper jeg det helt, like godt, i hvertfall i denne omgang.

Tusen takk til Vibbedille, madammene og de andre lokale heltene, samt alle de andre deltakerne på treffet, som gjorde dette til en uforglemmelig helg! Det var kjempemorsomt å se ansiktene bak nickene, og bli bedre kjent med dere! Håper å treffes til neste år! :)

8 kommentarer:

  1. He he hadde jo vært megakult at de ropte på Høytaleranlegget på Sola

    "Kan sushigirl vennligst komme til informasjonen" hihi

    Takk for en hyggelig helg. koselig å treffe deg...

    SvarSlett
  2. Ja, det med informasjonen var en spire til en god latter det! Tjihi!

    Kjempekos å endelig treffe deg, og ikke bare se deg sånn i forbifarten!

    Håper vi treffes på Impulse en eller annen gang, ja, og selvsagt andre steder!

    *Stor klem!*

    SvarSlett
  3. Ja da er du plasser i mitt hode, takk for i helgen. Det var en opplevelse for meg :-)

    SvarSlett
  4. Veldig greit å få litt navn til nickene, - hvordan skal det gå når ansiktet virker kjent men nicket ikke stemmer til neste år???
    Men jeg kan forstå at det er greit å få et som "passer" i mange ulike situasjoner. Syns du var meget moderat på handlerunden... Åja, du vil gjerne tilbake til neste år, skjønner jeg :-)

    SvarSlett
  5. Hihi! Når jeg klarer å trø, kommer jeg og henter garnet mitt! juhu! Prøvde forresten å sykle i natt... Gikk bra bortover og nedover, men ikke oppover. Så jeg kommer meg til den, men ikke hjem igjen ;)

    SvarSlett
  6. Kjekt å treffe deg og håper vi treffes igjen til neste år. Syns du har kult nick jeg da, men skjønner godt at det med oppropet kunne blitt i meste laget;-)

    SvarSlett
  7. Takk for sist. Det var koselig å få hilse på deg :) Artig å treffe folkene bak alle nick'ene.

    Synes jeg hører du blir ropt opp på flyplassen og må presentere deg som sushigirl. :)

    SvarSlett
  8. hihi, her var det blogga ja :) har ikke fått blogga fra treffet en gang enda jeg, har vært mye å gjøre siden jeg kom hjem... takk for ei hyggelig helg :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...