mandag 1. september 2008

Endelig kan jeg vise dere... / Finally I can show you...

I helga var jeg i kombinert bryllup og dåp, og nå kan jeg endelig vise fram dåpsgaven til Sigurd, min yngste nevø. Jakken er en Baby Surprise Jacket, som var ganske morsom å strikke, når jeg hadde "jukselapp". Den er strikket i Artesano Hummingbird, fargen heter Peregrine.

Dressen er strikket etter oppskrift fra Nøstebarn, i New Zealand Lammeuld, kjøpt fra 123Knit.

---------------------------------------------------------------
This weekend I attended a combined wedding and christening, and now I can finally show you Sigurds christening gift. The jacket is a Baby Surprise Jacket, which was fun to knit when I had a cheat sheet. Knitted in Artesano Hummingbird, colour Peregrine.

The suit is knitted in New Zealand lambs wool, from 123knit.

4 kommentarer:

  1. Wow! Det var kjempefin dress og jakke! Tipper mottakeren ble fornøyd. I alle fall foreldrene. :-)

    SvarSlett
  2. Foreldrene ble veldig fornøyde!!! Og Sigurd ble veldig glad, han også. Han har bare fått prøvd jakken så langt, og den passa fint. Tusen takk!!

    SvarSlett
  3. så flink tante du er!! Må se å lage noe mere til nevøene mine og tror jeg, når jeg har fått unna de andre tingene på lista mi.. kjøpte ei snelle på 1,5 kilo tynn alpakka, så tror jeg har nok garn til en deeel babyplagg :D
    jeg har såå lsyt på kake med tobleronekrem.. yummm! men har ikke prøvd å bake sånn selv ennå, fant oppskrifta på nett her en dag når jeg kikka på bryllupskaker og siklet verre.. ;)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...