torsdag 7. august 2008

Overraskelse / Surprise


Kicki var på jakt etter en rest av Opalgarn, og jeg hadde den fargen liggende, som jeg sendte til henne. I går fikk jeg en kjempefin pakke tilbake, med strikketøymappe, strikkepinnemappe, stoff, glidelås og knapper. hun har gitt meg en utfordring, nemlig å si min egen mappe, men jeg er redd det kommer til å ta sin tid før jeg og symaskinen blir SÅ gode venner. :)

--------------------------------------------------------------
Kicki was looking for some Opal yarn, and since I had the colour she was looking for, I sent it to her. Yesterday I got this packet, a bag for a knitting project, a bag for knitting needles, some fabric, buttons and a zipper. She challenged me to sew my own bag, but I'm afraid it will take a while before the sewing mahcine and I are THAT good friends. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...