tirsdag 12. august 2008

Horn og gave


Tommy har vært borte en stund, og kom hjem i går. Hadde på forhånd sagt at hvis han ville kjøpe gave, kunne han gå innom den lokale garnbutikken og se om de hadde noe spennende sokkegarn. Tror jeg må sende med ham en lapp neste gang, med mer nøyaktige instrukser, han kom hjem med tre nøster Sandes Pronto, strikkefastheten er 10 masker på pinne 8 = 10 cm. Burde bli kjappe sokker å strikke, i såfall, men jeg tror jeg må finne noe annet å bruke dem til. Alle forslag mottas med takk. :)

Denne uken er temaet mat på Hobbyboden, og da kan jeg jo passe på å blogge hornene som jeg lagde i går. Laget en enkel hvetedeig, og fylte hornene med ost og smårettsskinke. De ble ganske bra på smak, utseendemessig ser man at de er hjemmelaget, det er ingen tvil om det. :)

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...