tirsdag 19. august 2008

Bakedag /Baking day


I går hadde jeg bakedag, jeg har kjøpt meg en Laptop Lunchbox fra Becky + Lolo, inspirert av flere på både Hobbyboden og Ravelry. Siden jeg fortsatt har noen dager igjen av ferien min, tenkte jeg å teste ut litt oppskrifter, så i går bakte jeg Cottage Cheese pannekaker og oste- og skinkemuffins. Oppskriften på pannekakene fant jeg på Mannes blogg, når det gjelder muffinsene fant jegg flere ganske like oppskrifter, og er litt usikker på hvor jeg fant den jeg endte opp med. Begge deler ble ganske bra, skal lage pannekakene mindre neste gang, og bruke muffinsformen jeg har, brukte papirformer denne gangen.

--------------------------------------------
I have bought myself a Laptop Lunchbox from Becky + Lolo, inspired by people on Hobbyboden and Ravelry. Since I still have some days left on my vacation, I decided to test some recipes yesterday. I made Cottage cheese pancakes and cheese and ham muffins. The recipe for the pancakes is from Mannes blog, and as I found several quite similar recipes for muffins, I'm not quite sure where I found the one I ended up using. I'm quite pleased with both, I will make the pancakes smaller next time, and use another muffin mould, I used paper moulds this time.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...