mandag 7. juli 2008

Såpe og klut / Soap and cloth

Jeg er ikke helt uproduktiv om dagene, men jeg holder på med noen prosjekter som ikke kan vises fram ennå. Noe jeg kan vise fram, er såpene jeg lagde i går. Dette er kaffesåpe etter egen oppskrift. Det er så pyton å vente 4 uker for å se om de blir bra... Av innhold kan jeg nevne olivenolje, jojobaolje, sheasmør, espressokaffe, kakaosmør, kaffe duftolje og sjokolade duftolje. Nam...

Ellers har jeg strikket en liten kjøkkenklut. Har ikke festet trådene ennå, men det kommer. Den er strikket i Camilla 6/4, fargenr 5331.

Til sist kommer bilde av Nemi, som leker seg med en liten ball. Tommy pleier å slå litt golfballer i hagen, og de som ligger helt alene, er fritt vilt for en liten pus.

------------------------------------------
I'm not completely unproductive, but I have a few projects on the needles that can't be shown just yet. Something I can show you, are the soaps I made yesterday. This is my own recipe, and it is really annoying to wait for 4 weeks to see the result. Some of the contents are olive oil, jojoba oil, shea butter, cocoa butter, espressocoffee, coffee fragrance oil and chocolate fragrance oil. Yummy....

I've knitted a small dish cloth. I haven't sewn in the threads just yet, as you can see. Knitted in Camilla 6/4, colour 5331.

Finally I have a picture of Nemi, playing with one of Tommys golf balls.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...