torsdag 3. juli 2008

Nam... / Yummy...


I dag fikk jeg endelig spist noe som jeg har lyst på i flere måneder. Som flere kanskje har gjettet seg til ut fra avataren min, er jeg veldig glad i sushi. VELDIG glad i sushi. Dessverre er samboeren min ganske så motsatt av meg på det punktet, så det er ikke ofte jeg spiser det.
I dag tok vi en tur på Smart Club, og hva fant jeg? Masse pakker med sushi! Dessverre gikk den ut på dato i dag, hvis ikke hadde jeg kjøpt med litt ekstra til lunsj i morgen, men det ble to pakker med 6 biter i hver, og jeg ble ganske så mett. Drakk kald øl til maten, og det gjorde godt, i skrivende stund (kl 2100) er det 29 grader i skyggen her.

----------------------
Today I finally got to eat something I've been wanting for several months. As you may have guessed from my avatar, I love sushi. Really LOVE sushi. Unfortunately my fiancé is quite the opposite of me in that, so I don't eat it very often.
Today we went to Smart Club, and what did i find? Lots of sushi packages. To my disappointment the best before date was today, otherwise I'd buy som extra for lunch tomorrow, but I got to packages with 6 bites in each. Drank cold ale with the food, which was quite refreshing, at the time (9 pm) it is 29 degrees Celsuis in the shadow.

2 kommentarer:

  1. Hei ! det ser faktisk godt ut - selv for en som bare har spist sushi én gang....

    Godt at vi ikke har det fullt så varmt her i Bodø - "bare" ca 21 grader kl 2145...!!!

    SvarSlett
  2. Se det! Jeg hadde også sushi til middag i går, da samboer er offshore og jeg spiser skalldyr/fisk hver dag =D...kjøpte et Sushi-kit som het Sushishi, ble nok til 12 biter-og jeg ble stappmett! Kos deg videre i sommervarmen. I dag skal jeg ha..hmm...krabbe kanskje?

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...