onsdag 2. juli 2008

Jeg er så mett / I'm so full


*Urk* jeg er så mett. Ikke at jeg var sulten, men et glass smoothie hørtes godt ut. Problemet med å lage smoothie, er at jeg som regel lager for mye. Nesten hver gang. Hvorfor? Jo, det har seg slik at jeg av og til får dilla, og handler inn frukt som skrelles og skjæres i biter, for å fryses. Jeg pleier å lage porsjonpakker, men når jeg pakker dem ser det så lite ut, og jeg må bare ha litt til oppi. Når jeg så skal lage smoothie og vil ha masse godt oppi, blir det altfor mye, og jeg blir stappa.

Dagens smoothie består av:
appelsinjuice
ferskenyoghurt
nektarin
appelsin
grapefrukt
kiwi
aprikos

Vurderte å ta bilde av den, men den ser ikke så veldig innbydende ut, så jeg dropper det. Det blir heller et bilde av et nebbdyr, bare fordi de er så kule. :)

--------------------------
My stomach is full after making and drinking too much smoothie. I almost never make just enough, it is always too much. Why? Well, sometimes I buy fruit, peel it and cut it into bits, and make portions of it, to freeze. When I pack them, the portions look so small, so I put in a little more. When it is time to make the smoothie, and wants lots of goodies in it, it just gets too much.

Today's smoothie is made of:
orange juice
peach youghurt
nectarine
orange
grapefruit
kiwi
apricot

I considered taking a picture of it, but it doesn't look too appealing, so I decided not do. Instead you get a picture of a platypus, just because they look cool. :)

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...