onsdag 2. juli 2008

Deilig... / Wonderful...

Ja, det har kommet mer garn i posten, så det er garnet som er deilig, altså! Ikke for det, det er ganske deilig ute i sola i dag, men det var garnet jeg skulle fortelle om. Jeg har handlet litt fra Yarnbow på Ebay. Hadde nemlig besøk av ei venninne, som synes ørelappluene mine var ganske fine, og bestilte en slik. Hun ville gjerne ha samme garn som i de luene jeg strikket i vinter, og siden jeg først måtte bestille fra utlandet, kjøpte jeg noen herlige nøster med Noro Cash Iroha med det samme.

Luen skal strikkes i en tråd Chunky AL fra Elsebet Lavold, og en tråd Mirasol fra Du store alpakka (kjøpt her i Trondheim). Har litt garn fra før, så jeg kjøpte et nøste av hvert.

De fire hespene med Cash Iroha skal etterhvert bli brukt i en genser kalt Poppy (linken virker dessverre bare for de som er på Ravelry). Må bare få kjøpt inn noen nøster med Noro Silk Garden først.


----------------------------------------
I'm referring to the yarn I got in the mail today. I've been shopping from Yarnbow on Ebay. A friend of mine has ordered an earflap hat similiar to the ones I knitted this winter, in the same yarn, and as I had to order from abroad, I got some Noro Cash Iroha at the same time.

The hat is knitted with one thread Chunky AL from Elsebeth Lavold, and one thread Mirasol from Du store alpakka (bought here in Trondheim).

The four skeins of Cash Iroha will be used for a sweater called Poppy(link only working for those who are on Ravelry, sorry). I just have to buy some skeins of Noro Silk Garden first.

1 kommentar:

  1. Er ikke den Poppy-genseren litt lik Clara Lund? :-)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...