tirsdag 24. juni 2008

Wheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee


Kreativ overskrift, ja? Vel, det var den jeg fant som passet best på en dag som dette. Fikk nemlig noe veldig hyggelig i posten i dag. Vitnemålet mitt fra Høgskolen i Sør-Trøndelag. Det står at jeg er tildelt graden bachelor i informatikk med spesialisering i drift av datasystemer. Må innrømme at det er fristende å henge den ene siden der på veggen. :)

----------------------------------------------------
Today I got something nice in the mailbox. My diploma supplement from Høgskolen i Sør-Trøndelag, saying I'm a bachelor in Information Technology with specialization in network administration. I must admit it's tempting to put one of those pages on the wall. :)

4 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye.Sikkert herlig å være ferdig:)

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye med ferdig grad! Det må føles deilig.

    En ting slo meg da jeg dumpet borti bloggen din ved en ren tilfeldighet: Det er ganske mange it-folk som driver med håndtverk (eller crafts som jeg ville sagt på godt norsk). Man skulle tro, utifra stereotypen, at it-folk slett ikke er kreative, men det viser seg gang på gang å være feil.

    Jeg er en av de, og i går laget jeg såpe for første gang (olivenolje og lavendel) og i dag implementerer jeg en hjemmeside for en kunde.

    Det hadde forresten vært supert hvis du, i tillegg til bildet av såpen din, også kunne lagt ut oppskrift. Oppskrifter på norsk er vanskelig å få tak i, og jeg er ustø på konverteringsalgoritmer fra amerikanske måleenheter til gram.

    SvarSlett
  3. Søren. jeg glemte å aktivere epostmelding om videre kommentarer, derfor poster jeg denne.

    SvarSlett
  4. cruella deville, jeg fant ikke noen måte å kontakte deg på, derfor legger jeg igjen melding her.

    De fleste såpene jeg har laget er basert på oppskrifter fra bøker, så de vil jeg ikke legge ut. I det siste har jeg begynt å eksperimentere litt mer, og prøvd meg på egne oppskrifter, med vekslende hell.
    Hvis jeg blir fornøyd med en oppskrift, ser jeg ikke bort fra at jeg legger den ut her, vi får se når jeg finner en jeg liker. :)

    Kan anbefale deg å bli medlem av Yahoo-gruppen Savonalist, http://uk.groups.yahoo.com/group/Savonalist/.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...