tirsdag 10. juni 2008

Strikketreff i Bodø / SnB in Bodø

Sist torsdag reiste jeg opp til Bodø, blant annet for å få med meg strikketreff der oppe. Var ikke med på alt de skulle gjøre, men strikkekafé på Husfliden ble det i allefall.

Det øverste bildet viser Ingrid, som jobber på Husfliden. Hun fortalte om deres garnleverandører, om garnkvalitetene, og viste oss noen modeller. God kake hadde hun bakt, også. :) Neste bilde er av NupiSnowJog og gullungen.

Tredje bilde viser Grethemor, Beate og HanneJ. Så er det Rakel, Makaha og Muffin. Til sist Makaha, Muffin og mamman min.

Dette var en kjempetrivelig gjeng, skulle gjerne ha vært mer sammen med dem, men når man ser familien sin så sjelden, og den attpåtil har fått nytilskudd, må man være sammen med dem også. :)



---------------------------------------------------

Last Thursday I went to Bodø, for a SnB, amongst other things. On Friday I met this group of wonderful women. On top is Ingrid, who works at Husfliden, where we were. She told us about their yarn suppliers, the qualities, and showed us a few models. She had baked a yummy cake. :)


The next picture shows NupiSnowJog and her daughter. Then there is Grethemor, Beate and HanneJ. The fourth shows Rakel, Makaha and Muffin. The last one is of Makaha, Muffin and my mom.

The girls had some other plans for the weekend as well, but as I'm not in Bodø very often, I had to see my family, especially since there are newcomers... :)

2 kommentarer:

  1. Der var vi jo :)
    Så flott at du har lagt ut bilder.

    SvarSlett
  2. Se så fine vi var!
    Takk for hyggelig treff, jeg kosa meg så mye på Husfliden at jeg ble liggende i migrene de påfølgende dagene :-) Sikkert pga all den gode kaka...
    Håper det ikke blir så lenge til neste gang vi treffes, dette var veldig inspirerende.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...