torsdag 22. mai 2008

Ny bok / New book

I dag har jeg hatt min siste eksamen på en god stund, tror og håper jeg. Jeg var jo egentlig ferdig på skolen i fjor, men hadde en eksamen som jeg måtte ta på nytt, men nå er jeg altså ferdig. Synes det gikk ganske bra, nå er jeg bare spent på sensuren, det tar vel ca tre uker.

Har fått bok i posten i dag, "Knitting Vintage Socks" av Nancy Bush. Jeg meldte meg inn i en av klubbene til Bokklubben, og fikk gavekort på 750 kr. Jeg bestilte også "Knitting on the road" og "Sensational knitted socks", men de er visst ikke kommet på lager ennå. Bokklubben er dessverre ikke blant de billigste bokklubbene, så når disse tre bøkene var bestilt, måtte jeg betale 4 kroner. :( Det er ganske sykt at de samme bøkene kommer på nesten halvparten av prisen, 357 kr hos Capris....

----------------------------------------
I've had my last exam for a while, I hope, and I can hardly wait to get the results.. I guess they'll be in in about three weeks. I got "Knitting Vintage Socks" by Nancy Bush in the mail today, bought from a Norwegian bookstore on the net. I got a gift certificate on 750 kroner after joining one of their clubs, and ordered "Knitting on the road" and "Sensational knitted socks" as well, but they have not been in stock for a while.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...