mandag 5. mai 2008

Kjøkkenklut / Dishcloth

Huff, det er lenge siden jeg har blogget, men om ikke annet har jeg en unnskyldning. De siste dagene har gått med til tenking, og det kan jo slite ut en stakkar. :) Grunnen til all tankevirksomheten var et tilbud om en ny jobb, som jeg ikke engang har søkt på. Var veldig usikker på hva jeg skulle gjøre, magefølelsen sa meg ikke noe mer enn 50/50, så til slutt ble det pysa som bestemte. Jeg fant ut at jeg holder meg der jeg er, siden jeg har vært så i tvil.

Jeg har fått strikka litt i de dagene, men det er ikke så mye å vise fram. Har fått ferdig en kjøkkenklut i Camilla bomullsgarn. Fargen er blå/grønn/hvit, strikket med dobbel tråd på pinne 5. Har strikka litt på Tommys genser, er ferdig med begge boler og ca en halv arm, og blåbærvaffelsokkene har blitt litt lengre de også.

Må nesten vise fram bilde av Sushi som har funnet seg fin hodepute...

----------------------------------------
It's been a while since my latest update, but at least I've got an excuse. I got a job offer, which required some serious thinking here. Long story short, I'm not quitting my job.
I've managed to knit a bit in between of all this thinking, I've finished a dishcloth in Camilla yarn, colours blue/green/white. I've also knitted on Tommys sweater, both the front, the back and a half arm is done. The blueberry waffle socks have also become longer.

I've just gotta show this picture of Sushi on her new pillow...

3 kommentarer:

  1. Godt å se at det ikke bare er hundene våre som vil bruke dataen som hodepute...=P

    SvarSlett
  2. Tror de fleste har litt stopp i håndarbeidsproduksjonen nå om våren, det skjer jo så mye annet.

    Vanskelig å måtte velge mellom to jobber, men hvis du trives der du alt er så er jo ofte det kjente det beste. Det kommer nok nye muligheter senere også.

    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  3. Nydelig kjøkkenklut! Hvis du har eksamenslesning er det nok ikke så godt å få tid til å strikke så mye. Lykke til! Og morsom "kattepute", ja de tar seg tilrette allerhelst der vi er.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...