lørdag 19. april 2008

Mer garn / More yarn


Her om dagen kom året første pakke fra sokkegarnklubben til Strikk innom. Ble ikke skuffet denne gangen heller, for denne gang kom det fire nøster, nok til to par sokker til en voksen. Det øverste er to nøster med Hjertesock, farge 2499. Det andre er to nøster Sassy stripes fra Cascade yarns, farge 763.

Det nederste bildet er 5 nøster med Camilla bomullsgarn, som jeg har lett etter en god stund. Jeg fant slikt garn i Praha i fjor, og tok med meg et nøste av hver farge. Det ble litt for lite til det jeg hadde plan om å strikke, så jeg har lett og lett etter noen som hadde dette garnet. Sendte en forespørsel til en tysk nettbutikk, og før jeg visste ordet av det, lå garnet i postkassen min.

-----------------------------------------

The other day I got 2008s first package from Strikk innoms sock yarn club. This time I got fourn skeins in total, enough for two pairs of socks for an adult. Two skeins of Hjertesock colour 2499. The other two skeins are Sassy stripes from Cascade Yarns, colour 763.

The picture on the bottom shows 5 skeins of Camilla cotton yarn. I found this type of yarn in Prague last year, and got one skein of each. Unfortunately it wasn't enough for my project, so I've been searching all over the Internet for the yarn. Finally I got it from a German webshop.

2 kommentarer:

  1. Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Telefone VoIP, I hope you enjoy. The address is http://telefone-voip.blogspot.com. A hug.

    SvarSlett
  2. Dette må være den mest høflige spam jeg noen gang har sett, den var jo nesten litt søt.
    -------
    This must be the most polite spam I've ever seen, it was kinda cute.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...