søndag 2. mars 2008

Nye sokker / New socks


Jeg har blitt ferdige med disse sokkene, strikket tå-opp på en rundpinne, hæl med forkortede rekker. De er akkkurat passelige til meg, strikket i Claudia handpainted yarns fingering weight, farge 021 Purple Earth. Garnet er 100 % merinoull, og det kom i Sokkegarnklubben til Strikk innom.

-----------------------
I've finished these socks for my self, knitted toe up on one circular needle, with short row heels. Knitted in Claudia handpainted yarns fingering weight, colour 021 Purple Earth. The yarn is 100 % merino wool, bought from Strikk innoms sock yarn club.

2 kommentarer:

  1. Forkortede rekker.... Må tenke litt på den....

    SvarSlett
  2. Så fine de var! Mitt forsøk på tå-opp var så där, så vi får se om jeg prøver på nytt. Men pinner 2,5 blir det ikke :) Jeg prøver forresten som best å se på solen som titter frem og ignorere alt det hvite. Fungerer :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...