mandag 17. mars 2008

Lett å glede? / Easy to please?

Jeg satt og så på tv-programmet sånn aller snarest, for å se om det var noe å se på mens jeg strikket, og oppdaget at det skulle komme en ny episode av "Møkkajobber" på Discovery. Mike Rowe skulle blant annet lage geitmelksåpe. Klart jeg måtte se, og det var utrolig gøy! Han besøkte Fat Bottom Farm, og vi fikk se kjapt hvordan såpe av den hjemmelagde typen lages.

Var faktisk og kjøpte geitmelk i dag, har laget meg min egen såpeoppskrift, som jeg tenkte å få laget i påska.

---------------------

I was looking at the tv guide to see if there was something to look at while knitting, and found out that there was a new episode of "Dirty Jobs" on Discovery channel. Mike Rowe was making goats milk soap. Of course I had to watch it, and I loved it! He visited Fat Bottom Farm, and we got a quick look on how home made soap is made.

Actually I bought goats milk today, I have made my own soap recipe, and will try to make a batch in the Easter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...