mandag 24. mars 2008

Jeg er hekta / I'm hooked

Ja, jeg har ikke noe problem med å innrømme det. Jeg er hekta! På sokkegarn... Det er nesten så jeg kan sitte og surfe i flere timer og se på bilder av sokkegarn, og småsikle litt. Særlig håndfarget garn gjør susen, mye av det er jo bare såååååå lekkert. Den som hadde masse penger, og bedre tid.
På den annen side blir det vel bedre til sommeren, Tommy er jo snart ferdig på skolen, og forhåpentligvis får han seg jobb fort. Dessuten er forhåpentligvis jeg selv ferdig med en viss eksamen, slik at jeg får litt mer strikketid.

Viser fram et par bilder av sokkegarn jeg har, det øverste bildet er Lorna's Laces Shepherd Sock Multi, the nederste Shubui Knits Sock.

----------------------
Yup, and I have no problems with admitting it. I'm hooked! On sock yarn... I could almost surf around for hours looking on pictures of sock yarn, and drool. Especially if the yarn is hand painted, some of it is just soooooo gorgeous. I just wish I had lots of money, and more spare time. Hopefully things will be better this summer, Tommy will finish his studies, and hopefully get a job soon. For myself I hope I will pass my exam, so I'll have more time to knit.

I'm showing some of the sock yarn I've got, the top picture is Lorna's Laces Shepherd Sock Multi, the bottom Shibui Knits Sock.

3 kommentarer:

  1. ååååå......jaaaaaa.....jeg forstår deg...selv er jeg villest etter noe garn i ca 50/50 silke og cashmir.....til 28$ for (50g??) tror jeg....men det er såååååå nydelig....*sukke mer*

    SvarSlett
  2. Nydelig garn, og jeg skjønner fullt og helt hvordan du har det. Men, du må da strikke sokker av garnet også, da blir mye morsommere.

    SvarSlett
  3. Tenkte på å bruke bunaden etter svigermor som døde for 8 år siden.. Men når jeg skal ha kirkebryllup, så.. Vel, da følte jeg at for meg var brudekjole litt mer greia. vi får se da.. må jo først finne den i min størrelse og til leie for ikke aalt for mye penger..! blir spennende å se hva vi finner i oslo :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...