onsdag 5. mars 2008

Ikke lett å være liten / Not easy being small

Da jeg ble katteeier, var jeg forberedt på mye kos og litt jobb. Det jeg ikke tenkte på, var snø. Flere centimeter med snø. De siste dagene har det altså snødd endel her i Trondheim, og kattene har ikke hatt noe lyst til å gå ut. Det skjønner jeg i grunnen godt, med de snømengdene. Det er jo nesten drukningsfare for småpuser. Så, i dag etter jobb, var det bare å gå ut i hagen og lage en sti. De var visst ganske fornøyd, de har allerede rukket å herje litt.
Husk at det er bare å trykke på bildet hvis du vil ha det større.

------------------
When I became I cat owner, I was prepared for lots of cuddling, and some work. What I wasn't prepared for was snow. Lots of centimeters of snow. The last days it has been snowing here in Trondheim, and the cats has spent most of the time inside. I can totally understand it, as they may drown in the snow. Today after work, I got out and made a path for them in the garden. I think they were quite satisfied, they've been playing around for a while now.
You can click on the picture to make it larger.

4 kommentarer:

  1. Naaaaw! Det er nå tydeligvis ikke så lett å være stor heller, pingla mi med mankehøyde på 80cm får aaangst av tanken på å skulle vasse i sne opp til framiliejuvenelene, så gubben endte opp med å snefrese en sti til bikkja gjennom hagen. Den liker han, der holder han seg... svære pingla.. ;) Jeg fikk såper idag!! Jeg er lykkeligdamen, og har alt planlagt et laaangt deilig bad :D

    SvarSlett
  2. ønsker deg også en god påske! :)

    SvarSlett
  3. Hehe, jeg kjenner til systemet ja;-) en dag fikk jeg faktisk litt "tussebye" og stupte kråke i snøen og det var fine greier for pusa, selv om hun var veldig forundret og forvirret over de merkelige sporene også lol-

    må forresten benytte anledningen til å uttrykke sympati ang eksamen...og særlig i nærheten av en som forstår alt...må være superfrustrerende, men jeg ønsker deg sååå masse lykke til!!!!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...