tirsdag 5. februar 2008

Kleenex, nesespray, hostesaft og halspastiller


Jepp, det er det det går i her om dagen. Det begynte med sår hals og muligens feber før helga, og i går våkna jeg en smule forkjøla. Har vært hjemme i dag, sovet masse og gjort lite, til Sushis store glede. Hun elsker å ligge oppå meg når jeg ligger på sofaen. :)

Før helga kom det pakke i posten. Jeg var med på en liten konkurranse på Fjellrosas blogg, og jeg vant! Fikk et hespe med Merino 2/6 fra Fleece artist. Snille mammaen min fikk garnet med seg, hun og pappa var på besøk her i helga.

Hadde bursdag i helga, og i posten i dag kom en bok jeg hadde ønsket meg hos min kjære, nemlig sokkeboka til Vigdis, eller Vis2vas, som hun går under på Hobbyforum. Har hatt min siste time (forhåpentligvis) hos fysioterapeuten, og det betyr at armen er mye bedre, så etterhvert blir det kanskje litt mer strikking igjen. Har et par prosjekter som jeg må få gjort ferdig først, bare...

2 kommentarer:

  1. God bedring! Det garnet er herlig å strikke av-jeg strikket knestrømper av samme fargen. HA en fin søndag.

    SvarSlett
  2. *hark* tror vi har smitta hverandre jeg, frøken.. fisj og fy!!! jeg synes vi trenger te begge to :) stor, basillfri godbedringklem til du!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...