tirsdag 8. januar 2008

Nytt garn / New yarn


Jeg har jo helt glemt å legge ut bilde av garnet som kom i Sokkegarnklubben til Strikk innom sist. Det var to hesper med Shibui Sock, 100 % superwash merino i nydelige blåfarger. Fargen er nr 2955.

I dag kom noe jeg har sikla etter lenge, Lorna's laces shepherd sock. Har hatt lyst på det siden i fjor sommer, og nå har jeg endelig fått somlet meg til å bestille. Handlet fra Yarnela på Ebay, fargen heter Mixed berries.

Jeg har endelig fått ferdig et skjerf, som er en forsinket bursdagsgave til svogeren min. Strikket i Alfa, en rett og en vrang.


-------

I have forgotten to show you the beautiful yarn I got from Strikk innoms sock yarn club. 2 skeins of Shibui sock, color 2955, 100 % superwash merino. I love the different colours of blue.

I have finally ordered 2 skeins of Lorna's laces shepherd sock yarn, and got them in the mail today. The color is Mixed berries, and I bought it from Yarnela on Ebay.

Also I'm showing a scarf I knitted as a birthday present for my brother in law, knit one, purl one, the yarn is Sandes Alfa.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...